Thursday, May 17, 2012

Revenge

La indemnul a doi prieteni foarte buni am inceput sa ma uit la un nou serial...se numeste REVENGE...sau mai pe romaneste "Razbunare"... trebuie sa recunosc ca m-a prins din prima, m-am uitat un weekend la el si m-as fi uitat in fiecare zi daca nu trebuia sa ma duc si la serviciu... despre ce este vorba? Pai hai sa vedem...

Bani - as putea spune extrem de multi bani. O familie bogata, care poate cumpara absolut orice si pe oricine, o familie care arunca cu milioanele de dolari pe femei/barbati, care mituiesc judecatori, care...fac cam tot ce le trece prin cap. Sunt momente in care mi-as dori sa fiu eu in locul lor, sa am eu casa lor si banii lor, dar exact cand tanjesti mai mult dupa viata lor iti dai seama ca...de fapt... banii nu aduc fericirea...ca pe cat sunt de bogati pe atat sunt de nefericiti, de rai, de egoisti, de cruzi...



Barbati - da...sunt 2 barbati superbi, bineinteles indragositti de aceasi fata...si ea la randul ei indragostita de amandoi. Unul dintre ei este bogat, frumos, destept, dar este unul dintre inamici...celalalt este sarac, frumos, romantic, marea iubire din copilarie, dar...e...aici nu este niciun dar, numai ca eu il prefer pe celalalt. Aaaa..si mai este unul...care nu se incadreaza la categoria atractiv sau frumos, dar este genial...este un fel de Mark Zuckerberg...un geniu al informaticii care este peste tot si care da un farmec aparte intregului serial.

Razbunarea - poate, cel mai important subiect al serialului. Sunt crestin ortodoxa, deci se presupune ca ar trebui sa iert orice si pe oricine, ei bine, serialul ne arata exact opusul acestui indemn...razbunare, dulce razbunare. Cati dintre noi nu s-au gandit vreodata cum ar fi sa se razbune pe cineva care i-a ranit? Care i-a tradat? Ei bine..eu am facut-o. Razbunarea este principalul scop al eroinei serialului, dar oare dorinta aceasta va prevala in fata dragostei? Inca nu am aflat...dar abia astept urmatoarele episoade

No comments:

Post a Comment