Tuesday, May 8, 2012

Love Wedding Marriage

Vroiam sa vad o comedie, o poveste de dragoste funny care sa ma binedispuna intr-o seara de duminica super calduroasa... am inceput sa caut prin laptop si titlul acesta de film m-a atras: "Love Wedding Marriage"...

O mai tineti minte pe Dr. Quinn? Ei bine joaca rolul femeii la 40-50 de ani care afla ca sotul ei a inselat-o cu 25 de ani in urma si vrea sa divorteze. Nu am putut sa nu observ cat de bine arata la varsta ei, aproape la fel cum mi-o aduceam aminte din serial. Pe de alta parte este si sotul ei, James Brolin, unul dintre barbatii care devin din ce in ce mai sexy pe masura ce inainteaza in varsta...

Toata povestea divortului lor este tesut pe povestea fiicei lor care este consilier/psiholog marital si care abia se casatorise. Cearta parintilor ei este pe punctul de a-i distruge casnicia abia inceputa...

Pe la mijlocul filmului era sa adorm...nu stiu daca era de vina ora inaintata...dar cu greu am putut sa-mi tin ochii deschisi...

Per total...nu m-a dat pe spate...nu-l consider nici pierdere de timp, dar... pe acolo pe undeva...


No comments:

Post a Comment