Tuesday, May 22, 2012

Rafa...Rafa Nadal :)

Nu...nu am uitat de carti, numai ca ultimele luni au fost dedicate unor lecturi usoare...pentru inimioara mea :) lecturi care, probabil, nu sunt asa de interesante pentru cei din jurul meu...

Una dintre ele a fost biografia lui Rafael Nadal...probabil ca sunt persoane care o sa se intrebe cine este Rafael Nadal, sunt persoane care o sa spuna ca la 20 si ceva de ani nu ai nevoie de biografie pentru ca nu ai facut nimic interesant, sau sunt persoane care o sa-mi spuna ca-mi irosesc timpul...tuturor le spun...nu ma intereseaza :)

Rafael Nadal este...cel mai probabil...unul dintre cei mai mari jucatori de tenis...si nu de ieri de azi ci din totdeauna. Cum, de ce, pentru ce, cu cine si de ce a ajuns sa fie unul dintre cei mai buni si influenti sportivi ai lumii? Ei bine raspunsurile la aceste intrebari le gasiti in carte...munca munca si iar munca...

Rafa nu este un talent inascut, nici macar nu stia daca va juca tenis sau fotbal, este doar un om muncitor, extrem de muncitor, indragostit de sport in general, disciplinat, modest, familist, retras...este pur si simplu cineva care stie sa-si depaseasca limitele pentru a ajunge pe locul 1. Nu este de fier, are momentele lui de slabiciune, de deziluzie, de depresie, are momente in care si-a dorit sa renunte, momente in care corpul nu-l mai asculta si ii spunea ca trebuie sa se opreasca, dar el nu a acceptat, el nu accepta usor o infrangere... nu da niciodata vina pe altcineva, pe racheta, pe vreme, pe teren ci intotdeauna considera ca el trebuie sa munceasca mai mult, el trebuie sa se auto-depaseasca, el mai are ceva de invatat...

De ce mi-a placut cartea? E simplu...I love Rafa...dar mai presus de orice mi-a placut determinarea sa, mi-a placut puterea impresionanta de munca, mi-a placut ca nu a renuntat niciodata si ca incearca sa fie mereu cel mai bun...

Nu este singurul sportiv pe care il admir, nu este singura biografie pe care am citit-o in ultima vreme, nu este singura poveste de viata care m-a impresionat....mai sunt si o sa urmeze si ei aici...

No comments:

Post a Comment