Monday, January 14, 2013

La piel que habito

Nu prea stiu ce sa spun despre acest film... poate doar ca este "sick"

Intr-un fel ma bucur ca nu l-am vazut la cinematograf ci in linistea casei pentru ca am putut sa iau cateva pauze...cand am simtit ca nu mai pot...si au fost 2 momente cand pur si simplu am facut o pauza... m-am lasat pe spate si am inceput sa ma intreb: "cum se poate asa ceva"?

Este un film care m-a cutremurat... nu pot sa spun ca nu mi-a placut, dar nu pot sa spun ca mi-a placut...

O poveste despre sexualitate, dragoste, violenta, nebunie, depresie, sindromul Stockholm, horror, thriller, drama, toate la un loc intr-un film de Almodovar...

Banderas are o interpretare de exceptie, iar Elena Anaya este de o frumusete rapitoare...

Filmul, per total, m-a lasat masca...


No comments:

Post a Comment