Tuesday, January 8, 2013

Anna Karenina 2012

A fost una dintre cartile mele preferate, am vazut mai multe ecranizari, una dintre ele mi-a ramas intipartita in minte ca fiind de departe cea mai buna...asta si probabil lui Sean bean care a fost un conte Vronski remarcabil si care m-a cucerit din prima...


Am fost foarte incantata de trailer-ul de la Anna Karenina, varianta 2012 si am mers nerabdatoare la cinema,  imediat ce m-am intors din vacanta. Dar...din pacate am fost crunt dezamagita. Filmul nu este prost realizat, mi se pare interesanta ideea de a transpune povestea ca si cand ar fi pe o scena, iar decorurile se schimba pe parcursul actiunii, dar totusi...filmul nu mi-a transmis nicio stare, nicio emotie, nimic... absolut nimic.

Probabil ca singura aparitie remarcabila din aceasta ecranizare este Jude Law...dar in rest... dezamagire totala


No comments:

Post a Comment