Tuesday, March 19, 2013

Flight

Nu stiu de ce dar am o slabiciune pentru orice document sau film care prezint un accident aviatic, cu toate acestea nu-mi este frica sa ma urc intr-un avion, din contra, traiesc la maxim fiecare calatorie si ma bucur de fiecare calatorie in parte.

Am fost foarte fericita cand am vazut prima data trailer-ul de la "Flight", mi s-a parut foarte interesant si abia asteptam sa-l urmaresc. Asteptarile nu mi-au fost inselate, acest film m-a tinut treaza si in priza intr-o seara cand abia asteptam sa ma intind in pat si sa merg in imparatia lui Mos Ene.

De ce mi-a placut? Pentru ca Denzel Wasghinton are o interpretare magistrala, pentru ca prezinta cum poti sa decazi intr-o secunda, cum dintr-un erou national ajungi sa fii detestat si urat de o natiune, pentru ca imi arata ca si un om inteligent si de succes, care aparent nu are niciun fel de problema, se lupta sa-si recunoasca, accepte si confrunte propriile slabiciuni, defecte si vicii.


No comments:

Post a Comment